• Vakkundig
  • Verrassend
  • Vastberaden

Klachtenregeling

U mag ervan uitgaan dat al onze medewerkers hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over uw behandeling of de manier waarop uw therapeut of een van onze medewerkers met u omgaat, dan is het goed om dit aan ons kenbaar te maken. Dit geldt ook voor klachten die u heeft over onze organisatie of klachten van niet medische aard. Dit is goed voor uzelf, voor andere cliënten en voor de kwaliteit van onze zorg en onze organisatie.

Wat kunt u doen?

Klacht indienen in 3 stappen

U meldt uw klacht en dient deze schriftelijk in bij onze praktijk.
We vragen u allereerst om het gesprek aan te gaan met de betrokken therapeut of medewerker. Voor het opzetten van een gesprek dient u uw klacht schriftelijk in via e-mail info@fysioexpert.nl of meldt u deze via de telefoon 023-5450751 . Nadat wij uw klacht schriftelijk hebben ontvangen zullen wij deze in behandeling nemen. U ontvangt uiterlijk 5 werkdagen na verzending bericht van ons.

 

U gaat het gesprek aan met de betrokken therapeut of medewerker. Als u daar tegen op ziet of u heeft een niet persoon gerelateerde klacht kunt u ook een gesprek aanvragen met het management van de praktijk. U kunt altijd iemand meenemen naar een gesprek.


Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door onze organisatie dan kunt u uw klacht indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Stichting Keurmerk Fysiotherapie.
Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht door onze organisatie dan bieden wij u de mogelijkheid om uw klacht kosteloos in te dienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Voor meer informatie over het indienen van een klacht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris verwijzen wij u naar: Klacht indienen bij Stichting Keurmerk Fysiotherapie of stuurt u een email naar klacht@keurmerkfysiotherapie.nl. Uw klacht wordt binnen twee weken in behandeling genomen.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Wilt u een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris voor een andere paramedische discipline dan fysiotherapie zoals bijvoorbeeld ergotherapie of diëtetiek? Kijkt u dan bij Klachtenloket Paramedici voor meer informatie over het indienen van uw klacht.

Wij zien klachten als een kans om onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Laat het ons vooral weten als u vindt dat wij iets niet goed hebben gedaan.

 

Vraag stellen

Heeft u een vraag over de cliëntenraad? Of wilt u in contact komen?