Sportmassage

Speciaal opgeleide masseurs
Verschillende soort massage
Bij u om de hoek!

Heeft u veel last van spanning door een druk, sociaal leven? Heeft u stijve spieren of chronische (spier)klachten, waardoor u lijdt aan vermoeidheid? Onze professionele masseurs weten raad. Onze sportmassages hebben een tijdsduur van 30 tot 60 minuten, afhankelijk van uw klachten en voorkeuren.

Of u nu een fanatiek sporter bent, klachten heeft door stress of een verkeerde (werk)houding heeft: de masseurs van FysioExpert verlossen u van uw pijn.

Sportmassage in Haarlem

Een sportmassage bevordert de doorbloeding en ontspant de spieren. Met een verbeterde doorbloeding worden de afvalstoffen in uw lichaam sneller afgevoerd, is er een verhoogde toevoer van zuurstof naar uw bloed en wordt u gedurende de dag minder snel vermoeid. Naast het verbeteren van de doorbloeding, bevordert een massage uw fysieke, emotionele én fysiologische gesteldheid. Na de massage heeft u een ontspannen gevoel en kunt u weer vrij bewegen.

Soorten massage bij FysioExpert

FysioExpert biedt verschillende soorten massages:

• Ontspanningsmassage: richt zich op het ontspannen van uw lichaam en geest;
  • Ayurvedische massageontspant uw lichaam en geest, reinigt en voedt deze met nieuwe energie;
  • Fibromassage: activeert het parasympatische zenuwstelsel en vermindert uw pijn.;
  • Sportmassage: verbetert uw bloedsomloop en versnelt het herstel van uw lichaam;

Door middel van speciale massagetechnieken behandelt de therapeut uw lichaam en wordt deze opnieuw in balans gebracht en hersteld. Na de behandeling voelt u zich als nieuw. Wacht niet langer en neem maatregelen tegen de spanning en pijn.

Onze Manueel therapeuten

Afspraak maken?

Samen zorgen wij ervoor dat u de controle terugkrijgt over uw eigen herstel.